Asli_0025 2 kere kayıp yaşadım biri 16 haftalık diğeri 5 haftalık kimyasal inşallah bu ay hamileyimdir adete 2 gün var 🥺
Selcennnn Asli_0025 beni aşırı sıcak basıyor ve kasik ağrım oluyor o şekilde anladım. Kimyasal da herhangi bir belirti oluyor mu kaç haftalıkken kesinleşiyor
papatyatanesi Asli_0025 kayıplarınız için çok üzüldüm inşallah bu sefer yüzünüz güler sağlıklı şekilde ilerler🙏🏼💕
sunashn50 Asli_0025 göğüs ağrısı çok belirgin bi şekilde ağrı cektim iki gebeliğimde de ordan anlamıştım🥰❤️
Annecik02 Asli_0025 benim kesintisiz 3 gün baş ağrım oldu iki kızım var ikisinde de yaşadım bunu şu an da hamileyim 15 haftalık oldu bunda da aynı şekilde şiddetli baş ağrısı yaşadım.. bende kesin bişey var dedim test yaptım hemen çıktı zaten bilmistim yani
Asli_0025 Selcennnn kan değerlerinden anlaşıyor ilk kanı veriyorsunuz sonra 2 gün sonra tekrarlıyorsunuz yükseliş olmuyor aynı kalmıştı benimki
_ozlmm Asli_0025 Kayıplarınız için çok üzüldüm benimde bir kaybım var en kısa zamanda rabbim yüzünüzü güldürür inşallah 🙏Ben direk yemeklerden tiksiniyorum yemek yerken irkilme geliyor içim titriyor tuhaf oluyorum iki hamileliğimde de öyle oldu 🙈
Jalovemes Asli_0025 çok fazla bel ağrım oldu , tuvalete çıkma sıklığım arttı ve sürekli ateş basıyordu. Çevreme ilk söylediğim şey beni afakanlar basıyo kendimi garip hissediyorum olmuştu
Mavilisa Jalovemes yere eğilip kalktığımda yaşlı neneler gibi doğruluyorum bende resmen. Sizinde bel agriniz oule miydi? İlk defa böyle oldum bu ay. Benimde bat 25 şubat. Heyecanla adet günümü bekliyorum.
_ozlmm Asli_0025 üzülmeyin herkeste gösterilen belirti farklı ben mesela bu gebeliğim de iki hafta boyunca durmaksızın bel ağrısı yaşadım ama ilkinde yaşamadım hepsi farklı 🌸
Bebismgeliyorr Adetim gecikince anladım ben onun dışında bütün belirtiler adet belirtisiyle aynı bence
hepoyleolurzaten__ Asli_0025 benim kalp atışım çok hızlanıyor yatağa kafamı koyduğum zaman kalbimin sesini duyuyorum burdan genelikle hamile olduğumu anlıyorum