_06ogretmenanne Arkadaşlar iki gün önce doğum yaptım. Hamilelikte hiç ödemim olmadı. Ama iki gündür ayaklarım aşırı ödem topladı. Böyle bir durum yaşayan oldu mu? Pzt günü doktor kontrolüm var onada soracağım
gizem-cbn _06ogretmenanne ben henüz doğurmadım ama bende şuanda da var normal diyolar tuzlu yemesem bile ayaklarımı çok sarkıtınca şişiyo
esnyz14 _06ogretmenanne Çok normal ben de sezeryan olmuştum hamileyken de yaşadım ama doğum yaptıktan sonra resmen üstüne basamayacak hale gelmiştim. 1 haftaya kadar geçmeye başlar ☺️