SMZmiracle Arkadaşalar aranızda gebelik şekeri olup,sağlıklı gevelik geçiren oldumu? Yani mesela ilaç kullanarak.şekeri normal seviyelerde tutan ilaç kullanarak.
minik_kurabiyeee SMZmiracle ben de 7 haftalıkken şekerim yükselmeye başladı ve şuan 37+5 günlük olduk 23 ünde sezeryanım var 7 haftadan beri insülin kullanıyorum ilaç kullanmadım ve şuana kadar da herhangi bir sıkıntı yaşamadım bebeğin hep haftasıyla uyumlu gitti iri bir bebek değil bir sıkıntı yaşamadım yani
Merfakts SMZmiracle hamilelikte şeker için ilaç verilmiyor diyet ve yetmediği noktada insülin kullanılıyor