Ayisigi bende kullandim gebeliğin ilk aylarında aşırı derecede yan etkisi yapıyordu tabiri caizse sarhoş gibi oluyordum sanki boşlukta gibi konuşup cevap veremeyecek hale gelip uyuyup kalıyordum.günde 2 tane kullaniyordum birini fitil olarak vajinadan aldim etkisinden dolayi digerinide gece yatarken iciyordum.