Dilan1212 Kızlar 32+4 günlük hamileyim dünden beri bebeğim fazla hararet etmiyor normalde gece çok hareketli olurdu ama dünden beri yok az hareket ediyor korkuyorum başına böyle birsey gelen var mı ?
Tubatgn Dilan1212 Hiç hareket almazsanız hastaneye gidersiniz. Ama hareket hissediyorsanız bu normal. Onlar anne karnında uyuyorlar 😊
MadamSLN Dilan1212 Ben gitmenizi öneririm.bu haftalarda yeri daralıyor ama hareket azalması bazen riskli biseyin belirtisi olabilir. Ben mesel takipteyim doktor azalırsa gel dedi.
gncglozclk Kızımı ben uyandırırdım karnımda dogdu hala aynı 35 gunluk uyuyor hep masallah 😂 gecelerı hıc etmezdi korkardım hep turk kahvesi iç bi
Dilan1212 gncglozclk Kızlar tembel oluyor galiba neyse Türk kahvesini deniyim bende inşallah bende işe yarar 🫣 teşekkür ederim 😊
Dilan1212 Tubatgn Hiç hareket değilde eskiye oranla hareketi az normalde bebeğim çok hareketli ondan korktum biraz