Normaldir tabiki son günler herkeste aşağı yukarı böyle bende bulantı dışında hepsi var bel ağrısı vajina ağrısı arada bir kasıklarıma vuran yalancı sancılar.. 37+1 haftalık oldum bende 28 şubatta sezaryen doğumum var 11 gün kaldı geri sayım yapıyorum artık