Zeynep_99 Bugun tam 18 haftalik olduk 1hafta önden geliyodu bebej yani 19haftaligiz detayli ultrasonu kacinci haftada cektirsem acaba kizlar ilk hamileligimde 19haftalikken çektirdim
Zeynep_99 Bebekkkk daha net cikiyo suratlari dimi bende 19 haftalikken cektirmistim ilk hamileligimde
Bebekkkk Zeynep_99 evet herşeyi tamamlanmış oluyor 20. Haftada bazı damarlar tam oluşmuyor 22 de artık net herşey 🤩
Cesurx 21.-23. arası çekilmesi daha uygunmuş ,bana onerilen doktora randevu alırken asistanı söyledi. 21.haftaya randevu aldım ben