Selam anne adayları ben 18 haftalık hamileyim ama zor geçiriyorum hiç iyi değilim geceden başlayan mide bulantıları adet sancıları ayak krampları bide bebeğim ters dönmüş çok aşşağıdaymış , yani çok stres moralsiz hiç iyi hissetmiyorum sizlerin nasıl geçiyor, ben sosyal medyada hamileleri görünce çok farklı düşünüyordum 😀