Merhabalar öncelikle ben burada pozitif normal doğum hikayeleri okuyup kendimi çok motive ettim şimdi çok şükür bana da yazmak nasip oldu🙏🏻 39+3 de 02/02 de normal doktor kontrolüm için hastaneye gitmiştim önce nst ye bağladılar sancı çıktı ama çok küçük küçük ben hissetmiyordum bile. Daha sonra açıklık kontrol ettiler bebek kanala yerleşmiş ama açıklığın yok dediler. En son doktorum ultrasonla baktı ve bebeğin suyu azalmış yatışını yapıyorum dedi ben bı panik oldum tabi 😄 gebelik okuluna gittiğim için yanıma annemi alabiliyordum eşim hemen hastane çantasını ve annemi alıp geldi benide o sırada dogumhaneye çıkarmışlardı tekrar açıklık kontrol etmişler ve açıklığım 2 cm olmuştu. Kendi sancılarım yetersiz olduğu için suni sancı taktılar sancı hafif hafif hissediyorum ama adet sancısı gibi oda suni sancıyı çıkarttılarında kesiliyordu hemen. Odaya pilates topu istemiştim onun üzerinde egzersiler yaptım suni sancının dozunu arttırıyorlar falan ama ben hala sancı falan hissetmiyorum gerçek sancilardan habersiz normal doğum böyleyse çok kolaymış falan diyorum anneme 😄 akşama kadar 3 termos çay içtik annemle doğumhanede😄 onun varlığı beni çok rahatlattı. En son gece doktorum geldi bı son kez açıklık kontrol edicem eğer olmazsa seni sezeryana Alicam dedi açıklığım 4 cm olmuştu o sırada da bana çaktırmadan suyumu patlatmış bundan sonrası çok hızlı ilerleyecek dedi ve öyle de oldu. Yarım saat 45 dk içinde acilmam hızla ilerledi ve sancilarim arttı acilmam 9-10 cm olmuştu ebe ıkınma hissin geldikçe ıkınabilirsin dedi ve doğum başladıktan yarım saat içinde 03/02 de gece saat 03:09 da kızımı kucağıma aldım çok şükür. Göbeğini bana kestirdiler üzerini bile anneme giydirttiler herşey çok güzeldi. O an bütün acılarım dindi onunla bir bende yeniden doğdum sanki.😌 Şimdi 14 günlük olduk bile. Ben ilk doğumum olmasına rağmen bağırmayıp doğru nefes alıp vermekle ebemin ve doktorumun iyiliği sayesinde çok kolay bı normal doğum geçirdim herkese de benimki gibi bı doğum nasip olsun🙏🏻 sormak istediklerinizi sorabilirsiniz..