Dreamer186 Kızlar 3 ay önce kimyasal geçirdim. Bat 18 Şubat. 14 şubatta test yaptım silik çizgi çıktı 15 şubatta kan verdim beta hcg 21 çıktı bana çok düşük geldi ya bu normal mi yine kimyasal olur diye korkuyorum açıkçası. Böyle bir şey yaşayan oldu mu?
Demsi_83737 Dreamer186 bunu bilemezsin ki ben adete 8 gün kala 17 idi. 3 gün kala 146. Sen artış olup olmadığına bak sadece. Belki geç döllenmedir. Kötü düşünme hemen iyi düşün ki iyi şeyler olsun 🌸 ben hamileyim de kendi kendine. Umarım istediğin sonucu alırsın
Dclkya Dreamer186 bende 2 defa düşük yaptım bu hamileliğimde adetimden 5 gün önce 22 ile öğrendim çok şükür şuan 5 aylık hamileyim merak etme yükselir yine aynı şey olmaz inşallah
Yvhbb Dreamer186 adetime 3 gün kala kan verdim 16.04 çıktı 2 gün sonra tekrar vermen lazım yükseliş oluyor mu diye
Dreamer186 Teşekkür ederim kızlar cevaplar için. Doktor 1 hafta sonra tekrar kan verdi umarım artar 🥰
Dmrcn Ben 1 gün gecikmeyle 27 ile öğrenmiştim şimdi 36 haftalık 2 gün sonra kan verin pazartesi hatta bence salı ☺️
dertanasiyimyaben Ben 12 ile öğrendim canım 5,5 aylık hamileyim şimdi ama ben 12 den sonra 1 hafta sonra kan verdim hemen verme seni strese sokmasın
Dreamer186 dertanasiyimyaben ben de 1 hafta sonra vermeyi düşünüyorum canım stres olmaması açısından bakalım hayırlısı
Seyda08 Dreamer186 ben adetime 4 gun kala oglumu cok daha dusuk betayla ogrenmistm sonrasında da kan vererek yukselesine bakmistm . 3 yasina giricem oglum mayista🥰 Bence kendinizi streese sokmayin Allahin izniyle saglikli gebeliktir
Dreamer186 Teşekkür ederim 21 çıktıktan tam bir hafta sonra tekrar verdim 1863 çıktı bu kez de çok yüksek geldi bakalım hayırlısı 🥰