Sema2525 Kızlar karnımın alt kısmında sanırım bebeğimin başı olan kısımda ağrı var ama sırtım bı yere dayayınca rahatlıyorum dik oturunca agırıyor sizce neden olur bebek kanala mı giriyor yoksa başka bir şey mi var 35+4 olduk
Wera Sema2525 Sert toplanma şeklindeydi o rahim kasılması canım bende bebeğin başı falan sanıyordum bugün komtrolümde doktor rahim kasılıyor doğuma hazırlanıyor dedi 35+3üz bizde
Sema2525 Wera yani karnımda bı sertleşme yok yada bebekte ama işte ağrı oluyor demek ki rahimden dolayı mı