Kızlar ben napıcam ya randevuma da çok var daha doktora gittim 12 haftayken haftan geçsin dedi ilaç yazmadı şimdi 13+2 haftaya girdim ve ilaç yazmadığı enfeksiyon mantara dönüşmüş. Yeni randevuyada 3 buçyk hafta var. Beklemeyip özele mi gitsem acaba? Artı magnezyum eksikliğine dair şikayetlerim de var. İşin içinden çıkamadım…