Aytug0101 Kızlar 5.haftamdan beri lekem vardı 10.haftaya kadar sürdü sonra bitti 10 gündür tamamen bitmişti bugün tekrar yine başladı şuan 11+4gunluguz böyle bu durumu yaşayan varmı benim gibi ..
Ecekaplan Aytug0101 22 haftalık olduk benim de ilk haftalar sürekli kahverengi akıntım geldi bı sıkıntı olmadı , sadece şuan bagirsagkn da parlaklık var hafif buda bebeğin ilk zaman kanlı akıntıyı yuttuğu için olduğunu soyledi bı sıkıntimiz yok sukur
birkimseee Aytug0101 bende de kahverengi lekelenme oluyordu, devlette doktorum progestan ve bi tane de iğne verdi Özele gittiğimde ise yerleşme kanamasidir , ilaçlar dursun lekelenme olursa tekrar kullanırsın dedi
Ecekaplan Aytug0101 1 ay falan sürdü benim de ilaç kullanınca geçti adı neydi ama unuttum ya duphaston du galiba , doktora da çok kez gittim ama bebekte kesede rahimde hiç bı yerde kanama falan göremediler ben anlamadım ama şükür geçti
Aytug0101 Allah korusun bende pazartesi doktora gidecem bu durumu soylicem ama benim kese etrafımda kan vardı ondan olabilir
Aytug0101 birkimseee bende kullanıyorum progestan ve iğne kullandım bugün hiç yoktan. Bir daha lekem oldu anlamadım inşallah bir an önce biter
Ayseeee3 8+5 ikiz gebeyim 3 gündür hendese var bebeklerimin kalbi atıyor şükür ama kesilmedi daha progestan dex iğne ve progestan hap kullanıyorum umarım geçer. Kahverengi bi lekelenme. Regl olursun da son günler bitmek bilmez kahve kahve gelir ya öyle bişey