gulcin46_ Ben 15+1 oldum bugün 11. haftalarda kramlar,karında yırtılma gibi hisleri daha çok hissediyodum sizce şimdi arada çok küçük batmalar dışında bişey hissetmiyorum sizce normal mi?
Seldahilal gulcin46_ ben 19+4 ilk gebelik olduğu için bebk hareketleri hisetmiyorum henüz bence seninde normaldir cnm