sngl3875 Son durumlar nedir hanımlar hala adet olmadım ben geçen ptesi kan testi negatif çıkmıştı bidaha da yapmadım sizde nasıl durumlar
Donthappymom sngl3875 proğrama göre bat21 bana göre bat 18-19 😊 ama ümitlenmiyorum adet olmayı bekliyorum
Donthappymom sngl3875 yok canım belirtim sadece göğüs ağrım yumurtlamadan bi kaç gün sonra başladı ve dizlerimi bile koyamıyordum bugün ağrısı hafifledi sadece bu 😂 senin
sngl3875 Donthappymom geçen pazartesi kan verdim negatif çıktı doktoru aradım 10. Güne kadar bekle olmazsan bdaha test ver dedi bklm bugün 6.gun canım