Yldzhh ay bence doktora götürün mutlaka belki iz için etkili başka bir şey verir. Benim de küçükken başıma gelmiş 4-5 yaşlarında göz kenarımda izi duruyor, ama benim annem hiç bir şey yapmamış yağ, krem filan 🥴 artık aşırı etkili ürünler var, iyi bir cilt doktoru görsün bence, inşallah kalmaz izi