Lavin___ Öğrenmeden bir hafta önce ilk dozumu yaptırmıştım doktor bir sorun olmaz gibi ama yine de perinatolojiden(yüksek riskli gebelik) gebeliğini takip ettir dedi var mı çevrenizde böyle bir şey yaşayan 😔
tugce39 Merhaba doğum yaptınz sanrm Allah bebeğinizi size bağışlasan bende sizn gibiyö bebekde sorunoldjmu sağğlklı olarak doğdu değilimi bende hpv aşısı haltrıp hamile kaldm
Lavin___ tugce39 merhaba evet doğum yaptım şu an ve çok şükür 4 aylık sağlıklı bir kızım var içiniz rahat etmezse perinatoloji randevusu alıp bir görünürsünüz