Karnım artık büyük yaygın değil hep öne doğru büyüyor yaklaşık bir aydır genital bolgemi goremiyorum bekarken agdayla almıştım evlendikten sonra lazer gittim yinede bitmedi şuanda eşim aldı permatikle ama bı yere bı kaç kez sürmüş herhalde çok acıyor yani önümde daha bir buçuk ay var neyle alırsam daha acısız olur ağda kasılma yapar mı ya da hangi permatigi kullanayım hangisini kullansam tahriş ediyor