Seyda6658 Dün kan verdim, sonuçları pazartesi almaya gideceğim ama kendim sistemden baktım, ts3 ve tsh gayet normal ama TS4 0.54 kızlar ve düşük, bu konuda tecrübesi olan var mı, 27 haftalık gebeyim açıkçası biraz endişelendim, ilaç başlasam düzelir mi
Merve1414 Seyda6658 bende dün kan verdim TS4 0.49 gelmiş tsh 4.319 daha önceki verdiğimde sadece tsh 4.666 di yüksek demişti doktorum yine dahiliyeye gidicem ama TS4 benimde düşük bende burda bekleyeyim 24 haftaligim
Eminesahin1 Seyda6658 12. Haftalarda benimde tsh düşük ts4 yüksekti 22. Haftaya kadar böyle gitti sonra kendiliğinden hepsi düzeld doktor ilaç vermedi hep kan tahlili verdim ben kusmayla alakası var kusmam geçince troitlerim de düzeldi
karabalk1 O haftalarda benimde düşmüştü doktorum kalp çarpıntım olup olmadığını nabzımın yüksek olup olmadığını sordu normal normal dedim o zaman sıkıntı yok dedi ben yinede 3 hafta sonra tekrar kan verdim yükselmişti düşük olması değil de yüksek olması sıkıntı oluyormuş gebelikte bazı değerlerin böyle oynaması çok normal dedi benim endokrin doktorum