MMerve34 Kızlar merhaba dün akşam da yazmıştım bebek kasılıyor diye zar zor geçti bir saat önce uyandım karın ağrısı ve bel ağrısı var bel ağrısı yemi başladı ama karın ağrısı sürekli var sizce acile gideyim mi bu sefer son kontrolüm geçen hafta öarşambaydı
Esraabbaa MMerve34 gittiniz mi benim de iki gündür bel kasık ağrım var tam 38 oldukta merak ettim size ne dediler
MMerve34 Betulyslv saat 10 da gittim bu akşam sancı açılma vs hiç bişey yok rahim kendini hazırlıyor dedi doktor gönderdi
MMerve34 Esraabbaa saat 10 da gittim bu akşam sancı açılma vs hiç bişey yok rahim kendini hazırlıyor dedi doktor gönderdi