GuzelMelegimm 18 haftalık olduk ama ben hala gözlerimi açamadım. Başım acayip ağrıyor ve çok basınç var. Midem bulanıyor. Kendimi çok kötü hissediyorum. Tansiyon gibi ama değil. Şekerimi ölçüyorum tokluk 160-180 gibi. Şeker bu kadar kötü yapar mı insanı. Bu haftalarda gebeliği çok kötü geçen var mı. Gören naz yaptıgımı düşünüyor ama gerçekten hamile değilim de hasta gibiyim. Burnum da tıkalı nefes alamıyorum. Artık çok yoruldum
Ecelina2020 GuzelMelegimm gebelik şekeri mi yapiyomus bunları. Ha ama şöyle bişey var canm benm de mesela bi günümü bı günüm tutmaz bende 18 im Allah’ın izni ile
minik_kurabiyeee GuzelMelegimm canım şekerin yüksek olduğu için öyle oluyor diyet yapıyor musun biraz diyete dikkat et bakalım böyle olacak mı ve yoğurt tüketin bol su tüket ki vücudun fazla şekeri atabilsin senin haftalarında falan bende öyleydim çok zor bir şey Rabbim yardımcın olsun 🤲🏻
Yaprakdokumuseverr GuzelMelegimm benim de şekerim böyle çıkıyor ama hiç dediğiniz şeyleri yaşamadım. Tansiyonunuza bakıyor musunuz
GuzelMelegimm Ecelina2020 bilmiyorum ki şeker mı yapıyor. Benim 1 saatim iyi geçmedi henüz. Sürekli kilo veriyorum. Başımın ağrısı hiç geçmedi. İlaçta fayda etmiyor
Gizmo94 Bende de gebelik şekeri var. Son haftalardayım diye sürekli ölçmüyorum. Şekerim yükselince benzer şeyler yaşıyorum. Baş ağrısı, terleme, üzerime ağırlık çöküyor. Akşam kötü hissettim mesela. Yemekten 2 buçuk saat sonra ölçtüm 154 çıktı.
minik_kurabiyeee GuzelMelegimm canım ilk zamanlarda maalesef ki bende öyleydim doktorun insülin başladı mı? Ekmek patates pirinç nişasta meyve falan her şeyi kestin değil mi yükseldiği zaman da biraz yürüyüş yaparsan oda iyi gelebilir
GuzelMelegimm minik_kurabiyeee resmen bayılıyorum. Sizde öyle miydiniz. İnanın herşeyi kestim. Doktora bu hafta gidicem. Başım enseden çatlıyor ateşler basıyor. Titriyorum. Çok kötü
minik_kurabiyeee GuzelMelegimm evet gerçekten öyleydim kafamı kaldıramıyodum kafam sanki vücuduma ağırlık yapıyordu gözümü açamıyordum doktorunuz insülin başlayabilir insülin başlarsa biraz daha iyi olursunuz inşallah evet evet enseden tutuyor gözlerin falan ağrıyormus çok kötü bir şey birde ılık duşa gir yoğurt ye yürüyüş yap biraz düşer inşallah canım 🌺 çok zor birşey senin olduğum dönemlerde bende geçtim Rabbim yardımcı olsun inşallah 🤲🏻🌸
Almiramm06 Benimde şekerim var insülin kullanıyorum ama kullanmadan öncede 200 gördüm bu belirtileri yaşamadım tsh değerlerine baktırdınmı d vitamini demir bunlara baktırman lazım 160-180 yüksek onun içinde endokrine gitmen lazım
GuzelMelegimm minik_kurabiyeee çok teşekkür ederim biraz da olsa rahatladım. Yediklerime dikkat edeyim biraz. Allah size de şifa versin çok sağolun
GuzelMelegimm minik_kurabiyeee bu arada ilk kızımda spinal sezaryen oldum. Sezaryenden hiç korkmayın. Sakin olursanız çok rahat edersiniz. Ameliyat sırasında kımıldamayın sonrasında ise booool boool hareket ve su. Allah yardımcınız olsun
minik_kurabiyeee GuzelMelegimm yaaa çok teşekkür ederim önerileriniz için 🥰🥰 ben en başından beri normalde olur diye kendimi hazırladım bi anda doktor sezeryan diyince neye uğradığımı şaşırdım spinalden sonra bel ağrısı kalıyor diyolar sende kaldı mı. Aminnn cümlemizin inşallah zorlu süreç geçirdim inşallah doğum kolay olur bari 😅😅
GuzelMelegimm minik_kurabiyeee hayır eğer iğneden sonra kafanı kımıldatmazsan bel ağrısı kalmaz. Sakin olursan çok kolay olur merak etme. Hareket en önemlisi. Ağrım var diye hareketsiz kalırsan ayağa bile zor kalkarsın ama hiç oturmazsan 3 gün sonra temizlik yaparsın 😂
minik_kurabiyeee GuzelMelegimm kafamı oynatmayayım o zaman. İnşallah sakin olabilirim. Ya ben zaten çok hareketli birisiyim hamileliğim boyunca da çok durmadım hep bir şeylerle uğraştım o yüzden yatamam yani 😂😂😂