Kader-nur 33 haftalik 1700 gram dedi doktorumuz takip edeceğiz yoksa hemen alırız bebegi dedi çok erken değil mi sizce çok kötüyüm şuan
Mmeelliikkee Kader-nur ya ben 38+2 de 2760 gr doğdu kızım (3200 bekliyorduk usgye göre) bana çok küçük gelmedi son haftalar zaten daha çok kilo alıyor bebekler ki iri olmak zorunda değil belki minyon bi bebek olacak. Sana usg ye göre plasentan yaşlanmış kan akışı yavaş son üç hafta peş peşe şu kadar azalmış kilo alımı gibi bi açıklama yaptıysa haklı olabilir ama tek yorum gelişmemiş olmamalı. Zaten iki hafta ileri geri normal kabul ediliyor ve ortalama artı eksi olarak 250 gr fark olabiliyor doğumda.
Birikrabirsusam Kader-nur benimde 36 haftada 2133 gr 33 hafta ile uyumlu bebeğim. İnşallah şimdiden sonra kilo alırlar düzelirler yeterki sağlıkları yerinde olsun
Necla280303 Kader-nur benimde 32. Haftamda 1650 gram çıktı en az 1900 olmalıydı dedi ve plesentamda yaşlanma başlamış yakın takipteyim şuan haftaya en az 300 gram almış olması lazım dedi yoksa benimde erken doğum riskim var ve çok stresliyim 😣
Kader-nur Mmeelliikkee suyun sınırda dedi onun dışında boyuna bile normal dedi hemen dogum gerceklestiririz demesi şaşırttı beni sadece zayıf diye
Kader-nur Necla280303 bende çok stres oldum ama doktorumun konuşma şekli beni strese soktu erken alicaz filan demesi
Necla280303 Kader-nur bana da o ihtimal var dedi canım Allah büyüktür inşallah hayırlısıyla doğarlar ve sağlıklı bir şekilde evimize beraber geliriz cnm 🤲🏻❤️
Baharatajanova Allah’ım kolaylık versin bize ve bebislerimize inşallah kızlar. Bizde 32+3te 2050gr dedi ama göbek çevresi 2hafta geride dedi bende bu durumu kafama taktım. 2hafta sonra tekrar gel birdaha bakacağız dedi böyle birşey başına gelen var mı peki?