mucizem4423 zey-nep11 zey-nep11 canım benim biz de 5-6 aydır deniyoruz hakkımızda hayırlısı olsun inşallah hiç de bi sorun yok yumurtlama günlerini de kaçırmıyorum zaten farkediyorum yumurtladıpım zamanları neden tutmadı anlamıyorum:(
zey-nep11 mucizem4423 benmde yumurtlama gunleri hep takıp edıyorum. Sprmde sorun olblir eşimin bencee
zey-nep11 Derennn700 kuzu vardı artımed bu marka ama herkes guvenmıyor!!! Benımde heycan oldu ıcıme baska test yaptım erken gebelık cıkmadıııı demekki artımed yalan