Happ Zehrabicer 23 ü normalde ama 2 şubat ovitrelle oldum bugün 15. günü adette öne çekildi sanırsam bu durumda
Happ gamze_gbdk 23 ü normalde ama 2 şubat ovitrelle oldum bugün 15. günü adette öne çekildi sanırsam bu durumda
zey-nep11 Benide yorumlayın kızlar ılk ıdrar 5 dk da cıktı 10 dk daha beklenır dıyordu kagıtta 8 dk da bu oldu Bugun yarın adet günüm.
Selinner zey-nep11 canım hayırlı olsun bende gebeliğimi böyle öğrendim. Kan ver hemen daha kesin olur
mucizem4423 zey-nep11 canım senin var gibi duruyor kesin sonuç kanda alırsın kan ver bakalım bize de haber ver hakkımızda hayırlısı kolaylıkla olsun inşallah
zey-nep11 Happ inşallah balım nasıpp kısmet artımed marka guvenen olmuyor buna ama benımde 7 aydır ıkkkez böyle sılık saskınım..
Happ zey-nep11 en son 13. gün baktım ilk idrar değil diye bununla denedim bu da hızlı gebelik artımed değilde one step diye bir marka pazartesiye regl olmazsam kan vericem artık nasipse