Unzile31 Ask_kokulum gece uykusuzluklari.basladi iki üç gündür bir iki saat ancak uyuyabiliyorum gece sürekli tuvalete kalkıyorum kramplarim var genital bölgemde baskı hissediyorum bazen her an bir kafa içinden çıkacak gibi 😂😂aaa diye sesler çıkarıyorum gece esim panikle uyanıp noldu diyor her defasında 😂😂yok kramp girdi yok baskı olru yok bacağım tutmuyor iki kızım var onlar da alıştı artık dinlenmeye fırsat olmuyor ki bir de kan değerlerim düşmüş hep b 12 d vitamini magnezyum düşük gebelik şekeri var 10 yaşındaki kızım anne birşeyi de hatırla ya diyor surekli bu ara birgün kendimi de unutacağım bir yerde 🤭
nniduaa Ask_kokulum mide yanması beni aşırı rahatsız ediyo 38+3teyim onun dışında yatakta dönerken biraz zorlanıyorum şu Bi iki haftadır ama başka bisey yok sayılır çok şükür
Mnktrtamnk mombarbie_ Ask_kokulum hiç hareketlerinde azalma oldu mu acaba sizin bende 38 deyim iki gündür yavaşladı gibi
Ask_kokulum Unzile31 bende aynı sekildeyim geceleri dönerken ses çıkarıyorum benimde eşim korkuyor bir de ilk gebelik olunca panik oluyor hemen 😂
Ask_kokulum Mnktrtamnk 38 + 1 im bende dünden beri hareketleri baya azaldı sadece surtunme şeklinde yada bir tarafa toplanma sertleşme şeklinde
Mnktrtamnk Ask_kokulum benimde öle ya panik olsam mı olmasam mı bi harket var ama aşırı pat küt eskisi gibi değil demekki büyüdükçe azalıyor biraz
123bebek-21 Ask_kokulum bende 38+1 benimde 2 gündür hareketleri baya yavaşladı daha önce karnımdan çıkıcak gibi hareketliydi galiba yerleri daraldı ama hemen panik oluyorum ya
Ask_kokulum Mnktrtamnk bana doktorum demişti eskisi kadar hareket bekleme diye siz yine gün içerisinde elinizle kontrol edin 10 kere bile hissetmeniz yeterli bende korkuyorum mesela sonra kendime teselli veriyorum hareket ediyor diye büyüdükçe uyuyorlarmış
Esraabbaa Bu gece tam 38 oluyoruz. Bu hafta en zor geçen haftamdı sanırım doğuma kadar daha da kötü olursa eyvah diyorum her an gidip sezeryan olsun bitsin diyebilirim 😂 mide yanmalarım arttı, hafta başından beri vajina kemiklerim mi artık çatı kemikleri mi neyse aşırı acıyor ağrıyor düz dururken otururken değil ama biraz oturup kalkarken ya da gece dönerken falan. Gece tuvalete kalkmamak için direniyorum ama nafiye en az 2 kere kalkıyorum artık. Bi taraftan bi tarafa dönmek 5 dk falan sürüyo 😂 37 ye kadar çok şükürmüş ama bu hafta baya zorladı beni inşallah 40 lara kalmadan gelir bebişte
Edaa1334 Tam 38. Haftadayım gündüzleri iyiyim ama geceleri güncelleme geliyor sağdan sola dönemiyorum aşağıda çok baskı hissediyorum,normal doğum düşündüğüm için her an gelicek gibi hissediyorum,aranızda normal doğum düşünen varmı?
Ask_kokulum Edaa1334 bende aynı sekildeyim normal doğum düşünüyorum insallah bebeğim o zamana kadar kanala yerleşmiş olur yoksa normal doğum yapamam
Esraabbaa Bi de az da olsa böyle günde iki üç kere falan adet ağrısı gibi kasıklarıma ağrı giriyo ama uzun ve şiddetli değil kısa süreli acaba doğum sancısı da böyle bunun şiddetlisi midir
Menek123 Esraabbaa benim 2 gebeliğim aynı 38 haftalık hamileyim dediğiniz gibi kasik ağrısının şiddetlisi