zey-nep11 Kızlarr erken gebelık testi yaptım bılmediğim googlede bıle marka adı olmayan test guvenmedim mimea dıye bende sabah ılk ıdrarla kaset test yaptım dunde cok sancı cektim bakar mısınız???
Nihallll123 zey-nep11 var gibi canım ama yeni olduğu ıcın silik çıkmıştır kan ver istersen inşallah sağlıkla ilerler hemen mı çıktı ? 5 dakika içinde birde efektsız at istersen daha net gözükür
kalorisizpatates zey-nep11 görüyorum pozitif hemen kar ver gecen hafta bugün aynısıydı bende de betam 86 çıkmıştı
zey-nep11 5 dk ıcınde oldu kuzular ama artımed cok guvenmıyorum. Ayrıca hıc golgeli bısey basıma gelmedi bilemiyorum.
kalorisizpatates zey-nep11 benim testte artımeddi gerçeği gösterdi valla o kadar erken gebelik kullanmıştım olmayınca göstermiyor olunca silikte olsa artımed gösterdi
zey-nep11 Böyle oldu 5 dk ıcınde ztn 10 dk ya kadar muhlet vermış kağıdında bekledm cktı dırek efektsız
zey-nep11 Artımede kımse guvenmıyor ama ndense onunla oğrenen coğu kişi var etrafımda bilemedim baska testlerde denıcem genede. İlkkez 7 ayın sonunda gözle gorulur sılık gordum. Şanslıyımdır umarım❤️