Teacherblue 1aitaj bende de durum aynı üzerine salgına yakalandım ateş öksürük eklem ağrısı. Çok fena haldeyim bir şey atıştırsam devamında istifra ederek çıkarıyorum hastalıktan dolayı da ha bire uyuyorum.
Nanecay Herkesde değişiyor bende 12 haftayım bulantım kalmadı ama iştahsızlığım devam ediyor çok bayılarak yemiyorum
Seyda_Seyda Hulya-003 bende oyleydim ama hafiflemeye basladi ilaclarla daha iyi gittim Derken bugun yine kötü günümdeyim Istifra ve halsizlik istahsizlik :( ne zaman duzelicez biz yaaa