Arakdaslar 6 aya girdigimizden beri bebeğimin hareketleri azaldı otururken yatarken de çok oynamiyo kıpırtı oluyo sadece 2 kere faln normalmi bilememdim daha kontrole 1 hafta var 2 ci gebeligim bide bende 2 haftadan fazladır gogusumde hırılti var nefes alipverirken ses yapiyo gece zorlanıyorum gunuz bseýim yok da acaba onlami alakalı sizde durumlar nasıl