yagmur_vera Bizim cinsiyetimiz doğumda belli olacağı için biz de iki isim düşündük onları yazayım. Kız olursa Leyla, erkek olursa Umut 💙❤️
yagmur_vera Kız ismi olarak Rüveyda yı da çok seviyor ve koymak istiyorum ama kararsızlık var biraz 😇
yagmur_vera Merve_3351 Yaa 😂🥰 Evet merak ediyoruz ama Yok ya zamanında gelsin. Çünkü Ssvd yapmak istiyorum. Tam bir “muammaların bebeği” oldu. Cinsiyeti belli değil, doğum şekli belli değil, doğum zamanı da belli değil… Hepsi muamma 😇😄
yagmur_vera Merve_3351 Cinsiyeti belli değil derken biz öğrenmek istemedik. Doğumda öğrenelim diye🥰Doktorumuz biliyor sadece. Şu an 36+2 🌸
FatmaBK Duygu0621 kızım olacak. Ebrar koyacağız. Erkek olsaydı da Mete koyacaktık. En sevdiğim isimlerden biridir.
Merve_3351 yagmur_vera ayy ben hemen gördüm erkek 😀 kendiminkini yani zten bende pek hevesle öğrenmedim hastalik riski vardi erkek dediler o kdr