Direkt anlatmaya başlıyım 😊 salı çarşamba günleri sancılarım vardı ama çok düzensizdi saat başı veya 45 dk aralıklarlaydı günüm de dolmuştu 40+6 ya gelmiştik perşembe günü sancılarımın şiddeti arttı ama sıklaşmadı bizde hastanenin yolunu tuttuk . Akşam 8:30 gibi giriş yaptım 9 da yatış ve sancımın düzene girmesi için suni sancı verildi .Ebe su kesesini patlattı gece Saat 10:00 gibi sancılarım düzene girdi ve ben bu hamilelikte bol hurma yemiştim çok şükür açılmam hızlı ilerledi ve dikişim bile olmadı sayılır saat 11:12 de ikinci ıkınmada çok şükür dedim bebeğim doğdu🫠 Rabbim bebek isteyene bebek hamile olanlara da kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🙏