Seyma-onder Merhaba arkadaşlar, gen mutasyonum yüzünden büyün gebeliğim boyunca oksapar kullandım doktorum doğumdan sonra da bir hafta daha kullanacaksın dedi. Kullanan var mı
tugcesakzci Seyma-onder bana sezaryenden sonra verdiler fakat ben de yan etkileri yaptiği için kullanamadım