minik_kurabiyeee bence her doğumun kendine has sıkıntıları olabilir. Yani ben sezaryenin veya normal doğumun kötülenmesine karşıyım. Sonuçta ikisi de doğum şekli bebisler nasıl gelmeyi seciyorsa o şekilde geliyor. Rabbim nasıl nasip ettiyde öyle geliyor. Ben sezaryenden çok korkardım normal doğum yapmayı denemeyi çok isterdim ama sağlık sorunlarım sebebiyle nasip olmadı sezaryen oldum. Belki normal doğum yapsaydım çok daha zorlanacaktim bilmiyorum. Buralarda sezaryeni kotuleyenler veya kötü sezaryen hikayeleri görünce benim de öyle olacak galiba nasıl yapacağım ben diyordum sürekli ama ameliyattan sonra sezaryen bu muymus dedim ilk kalkışta falan. Anestezi etkisi geçince bir kere ağrı kesici yapıldı sonrasında gece yapacagiz rahat uyuyun diye şimdi biraz böyle idare edin dediler. Gece oldu nasılsın diye sordular gayet iyiyim bir sıkıntı yok ilaç istemiyorum dedim bütün gece serumsuz iğnesiz geçirdim. Tuvalete falan kendim kalkiyordum 😊