Tomrisinizi GamzeCan 100 den sonrasi cabuk geciyo bence benimde 20 gunum kaldi 100 den sonrasi nasil gecti anlamadim💃
Gulayse0233 Tomrisinizi umarım öyle olur. 😅 sağlıcakla alalım bebisleri kucağımiza insallah. Şafak 107 . Plakaları bekliyorum bahane olsun diye 😅😅 geçmiyor günlerrrrr
Tubagrnc Tomrisinizi olmaz mı 🤦🏻♀️ Acaba bu sefer doğuruyor muyum heycanı 😅 kemiklerim ağrıyor hala çok hareketli kasılıyorum bi an önce doğsalar keşke ya
Kubracls Derya67 tekmelerini yukarıda hissediyordum ben aşağıya baskı vardı idrar torbama baskı yapıyordu ve daha rahat nefes almıştım ben öyle anladım döndüğünü doktorum söyledi sonra da