Meriioo Ben de 37+4 üm ve dediklerinin hepsi var yürürken resmen katır kutur sesler geldiğini duyuyorum belimden bacaklarımdan. Ayaklarımı birleştiremiyorum ama bana doktorum normal doğuma hazırlıyor vücut kendini dedi bir de bebek baş aşağı dönünce bu ağrılar oluyor