gozdeeylul çalışamaz raporu 34+0 mı 34+6 çalışabilir raporu 37+0 mı 37+6 mı ne zaman alınıyor memurum .
Bus0672 gozdeeylul çalışmaya devam edecekseniz 32+0 çalışabilir rapor alacaksınız devam etmeyecekseniz çalışamaz alacaksınız çalışabilir alırsanız 37+0 çalışamaz alacaksınız
Yasmiyy gozdeeylul ben de memurum çalışır 32 de alınır 37+0 olduğun gün çalışamaz alınıyor sonrası 38. Hafta olarak geçiyor sanırım ben de haftaya 37. Hafta Oluyorum çalışamaz alıcam