Benim bir sorum olacak. Ben kürtaj oldum. Olduğum gün eve geldigimde sadece damla damla lekelenme gibi kanamam vardı. Ertesi gün kanama kesildi hatta kesildi diye ped kullanmayi bıraktım. Dün akşam kanamalı akıntı yaşadım. Yani tam böyle kanama degildi pembe renkli akıntı gibiydi. Ama kendimi iyi hissediyordum. Bu sabah uyandığımda karnımda ve belimde ağrı vardı. Tuvalete girdiğimde baya böyle regl olmuşum gibi kanamam oldu. Doktor kürtaj olduğum gün kanama durumumu sordu. Eğer yoğun değilse durur o demişti. Simdi tekrar baslaması normal bi durum mu yoksa doktora gitmeli miyim?