Kızlar herkesin bütçesi farklıdır malum böyle çok abartmadan yada daha az yapmadan orta halli neler alınabilir fikirlerinize ve listenize ihtiyacım var ? Mesela pahalı biberonlar mı philips gibi yoksa cam bir beberon da iş görür mü bunlardan da bahseder misiniz ? Hepinizi seviyorum vereceğiniz öneriler için çok teşekkür ederim 🌸😍 birde bebeğim ağustosun 15-20 si gibi gelecek inşallah yazlık mı almalı kışlık uzun kol mu tarzında 🌸😀