Seymaanur Ahsen07 bunu bende çok merak ediyorum Antalyaya yeni taşındım sanırım hastane ocakta açılmış bi randevu alıp bi görmek istiyorum
Fhryhzr Ahsen07 ya bende çok heyecanlıyım normal doğum çok istiyorum ama korkuyorum bazen gidip sezeryan talep etmek istiyorum
Ahsen07 Fhryhzr korkma canım benim ikinci doğumum olacak bu. Bende korkmuyorum desem yalan olur illaki zorlanıcam ama en güzeli en saglıklısı normal doğum ☺
Ahsen07 Seymaanur hastane gayet güzel güzel doktorlar da var benimde 15 günüm kaldı bebiş ne zaman gelmek isterse ☺
Sevimmm Bende Antalya şehir hastanesinde dogum yapmayi dusunuyorum daha bir kere gittim özel takipliydim ama doktorum oraya gecince bende oraya gectim, baska deneyimleyen varsa bilgi verirse sevinirim bende meraktayim cunku ☺️
Ahsen07 Sevimmm evet o doktoruda duymuştum genel olarak doktorlar iyi. Bakalım doğum nasıl olur ☺ ben doğum yapınca paylaşıcam inşallah burddada 😇