Iska_mommy bende de gebelik şekeri var. Doktorun ve sağlık ocağının bilgi verdiği kadarıyla, senin suyunun fazla olmasına, bebeğin iri olmasına ama sağlıklı bir iyilik değil yani şekerden şişmesine ve erken doğuma sebep olabilir (mesela ben de 8 aylık doğmuşum annemin şekeri nedeniyle). Doğum sonrası Bebeğin kan şekerinin düşük-yüksek olmasına ve ileride şeker hastası olma ihtimaline kadar gidebilirmiş. Benim bildiklerim böyle. Şekeri olup bilmeyen dikkat etmeyen gebelerde ani anne ve Bebek ölümleri de oluyormuş Allah korusun. Hemşirem yaşadığım ilde bu sene 8 kişinin bu şekilde vefat ettiğini söylemişti 😣