Nurem20 Test yaptım silik bile çıkmadı net tek çizgi yapmasamıydım iğne etkisi diyorlar anlamıyorum kızlar o bile çıkmadı 😓
mucize24_ Nurem20 canım iğnenin etkisi geçmiştir o yüzden negatif çıkıyordur benimde 9.günümde negatif çıktı dediğin gibi silik bile yoktu
mucize24_ Nurem20 öyle düşünme inşallah tutunmuştur bebeğin bazıları kan verince öğreniyor sonucu zaten doktorlar idrar testini önermiyor kan verin diyorlar yanıltabiliyor o yüzden hiç morelini bozma
Smrhsyn Nurem20 modunu hiç düşürme canım çok erken olduğu için idrarda çıkmayabilir Şuan 10. Gün olduğu için gidip kan vermelisin varsa zaten net şekilde çıkar hayırlısı olsun rabbiö kucağını boş bırakmasın. Olmazsa da vardır bir hayır de
mucize24_ Nurem20 bende öyleyim ama morelimi bozmamaya çalışıyorum biliyorum çok zor ama nasip napalım Allahım tez vakitte hayırlı evlatlar etsin inşallah 🙏