ANGEL47 Merhaba arkadaşlar analık raporu İzni hakkında Bilgi almak istiyorum bn asgari ücret olarak maaş alıyorum doğum iznine çıktığım da ödemeyi nasıl yapıolar aldığım ücret kadar mı daha azmı bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi