Ben de kalp durması sonucu kürtaj olmuştum doktor 3 ay beklememi önerdi ben 5 ay bekledim psikolojik olarak hazır hissetmek için o süreçte genetik bölümünden kan pıhtılaşması testi yaptırdım kan pıhtılaşması çıktı şimdi 3 buçuk aylık hamileyim oksapar iğne kullanıyorum bence sizde o bekleme sürecinde bu testi yaptırın rabbimin bileceği iş ama tekrar aynı şeyleri yaşamamak adına tedbir almanızı öneririm