sedseda hayırlı olsun doğumunuz. 31 aralıkta doğum yaptım. Düzenli olarak papatya suyu ve baticon kullandım. Papatya suyunu, 1 lt kaynar suya 1 avuç papatya attım. Demlendi. Soğudu. Spray şişesine koydum. Dikiş bölgesine sıktım. Yelpaze ile yelledim ferahlatması için. Baticon u da sadece tam dikişin üstüne kompress yaptım. 17. Günümde doktor dikişime baktı iyileşiyor bi bi kaç güne düşer dedi. Ve dediği gibi oldu. Sızlaması. İyileşip küçülmesinden kaynakanıyor.