Dnz17 Gebelik şekerim sınırda çıkmıştı doktor dikkat et dedi. Bu sabah açlık 101 çıktı normal mi doktorum detaylı bilgi vermedi tecrübeli arkadaşlar yardmcı olur musunuz?
Yagmurguzel01 Dnz17 normal değil canım benim hep yüksek hiç normal çıktığını görmedim valla stres yapma hiçbişeye oda çoook etkiliyor tatlılardan şekerini çıkarıcak olan herşeyden uzak durmaya çalış canım
Dnz17 Yagmurguzel01 bugün kontrole gittim açlık 100 normal toklukta 200 olmazsa korkma dedi parmaktan ölçğlenlerde böyle dedi bilemedim
Yagmurguzel01 Dnz17 hımmm bilemiyorum canım onlarıda açlık sınırı 95 tokluk sınırı 140 ben 160 olunca bile korkuyorum açlığımda hiç normal olmuyor hep 100 üstünde