Anonim1m Kızlar 3 gün öncesi nişanım geldi kanlı jel bi akıntı hatta devam etti iki gün boyunca suan adet sancısı yaşıyorum ara ara ama düzenli değil 1 cm açılmam vardı 37+2 ilken Ne yapmalıyım sizce
happymuti Anonim1m sancıların sıklaşınca 5 dk 1 olunca git hastaneye şimdi gidersen doğumu hızlandırmak için suni sancı verirler
nur34_ Anonim1m kiz banada duzenli gelmesi lazım sanci dediler saatte bir fln di duzensizdi ama aksami dogurdum
Yagmurguzel01 Anonim1m hastaneye gitmelisin tabikide 3 gündür diyorsun git bak belki doğuma alırlar belki beklemeni söylerler takip ederler mutlaka git