Tugce-12 uyanıkken takılsa bile azıcık bir sızlama yapıyor bana takılır ken patladı birde. İkinci kez takıldı korkma rica edersin uyuşuk iken olursa diye olmaz sada idrar a sıkışık olmaz isen çok sıkıntı yaratmıyor inan ben sıkışık iken takıldı 🥴🥴🥴🥴🥴 anam bir çişim geliyor bir çişim geliyor açtım vanaları valla 😄😄 ama torbaya doldu bir sıkıntı olmadı hele bir de sökülünce çok rahat oluyor acımıyor da sağlık ile al kucağına yavrunu inşallah.