Babay
Canım bende 2 hafta önce kürtaj oldum.Bebegim 11 haftalıktı….Doktorum yatışımı yaptıktan sonra 2 ilaç verdi bunları yap 2 saat bekle ağrı olur kanamada olur dedi.Evet ağrı oluyor ama o an bebeği düşündüğün için çokta umursamıyorsun benim ilaca rağmen kanamam vs olmadı en sonunda tüm bayılttılar beni kürtaj oldum.Aklına türlü türlü şeyler getirip korkutma kendini..Rabbim yardımcınn olsun şimdiden çok geçmiş olsun.Basın da sağolsun kuzum :(