39+0 ız Geceden beri hafif yalancı sancı dediğimiz gibi sancım vardı ama uyutmayacak kadar değil arada uyandım sadece. Gece bi ara WC’ye gittim afedersiniz büyük tuvalet hissi vardı ama yapmadım gelmedi (sancı böyle bir şey diye tarif ettiler o yüzden bunu belirttim). Az önce de tuvalete gittim ama tam kalkarken istem dışı biraz aktı akıntı gibi değildi duruydu, suyun mu geliyor diye bakarken hafif pembe olduğunu gördüm. İç çamaşırımı değiştirip ped taktım şimdi bu su mu nişan mı? Sancım şu an yok gibi çok hafif ve düzensiz.