Bende yaşadım.. Kasık fıtığı varmış ilerleyen aylarda farkettim ama anlayana kadar korkuttu baya. Ağrı birden girip ortalama yarım saat sürüyordu ve sonrasında yorgun düşürüyordu. Magnezyum başlandı ama cozmemisti benzer bişeyse genel cerraha gitmenizi tavsiye ederim ultrason ile bakıyorlar, en azından ne olduğunu bilince insan rahat ediyor, biliyor ki bebek güvende