gizem-cbn Kızlar 38+2 az önce lavaboya idrar sonrası peçeteyle silerken peçeteye tek tük akıntıyla karışık minik minik kan gelmiş. Bu nedir sizce?
Zbsbzc1 gizem-cbn dogum baslıyor gbı ben normal dogurmadım ama leke falan gelıyormus sanırım bence hastaneye gıdın hemen sonra doktoru ararsınız
gizem-cbn Zbsbzc1 devlet teyim zaten doktoru ararlar mı bilmem ama sancım falan yok ya da işte bebekte kasılma yok 🥲 nişanı gelip de kaç gün sonra doğum yapan da var kendimi heyecanlandırmak istemiyorum
gizem-cbn tugcesakzci evet kaygan normal akıntım gibiydi de altıma günlük ped koydum çamaşırım siyah diye belki oraya gelir